Якщо ваш сайт піддався ручним заходам через штучні зворотні посилання, рекомендується спробувати видалити ці посилання з тих сайтів, де вони були розміщені. Це також важливо зробити у випадку, якщо ви передбачаєте можливі дії щодо вашого сайту через використання платних посилань або інших схем обміну посиланнями, що порушують рекомендації Google щодо забезпечення якості. Якщо неможливо видалити зворотні посилання, рекомендується відхилити URL-адреси сумнівних сторінок або доменів, що ведуть на сайт.
У більшості випадків Google автоматично визначає, яким зворотним посиланням можна довіряти, що зазвичай звільняє seo фахівців від необхідності використовувати інструмент disavow tool
Однак є ситуації, коли використання цього інструмента стає необхідним. Якщо сайт, що просувається, має багато низькоякісних, штучних або спамних зворотних посилань, або вже були або можуть бути вжиті заходи щодо сайту через ці посилання.
Google прагне запобігти негативному впливу інших сайтів на рейтинг вашого веб-ресурсу. Однак іноді зовнішні посилання можуть негативно вплинути на оцінку сайту, що просувається. Це може статися, наприклад, якщо SEO фахівець створив платні посилання або застосував інші схеми обміну посиланнями, які порушують рекомендації Google.
У таких випадках рекомендується в першу чергу відхилити якнайбільше таких посилань, розміщених на інших сайтах. Інструмент "відхилення посилань" disavow tool призначений для досвідчених SEO фахівців, і його використання вимагає обережності, оскільки відхилення деяких зворотних посилань може негативно позначитися на позиціях сайту в результатах пошуку Google.